Saturday 29 December 2012

welcome 2013

Assalamualaikum and Happy new year peeps.. sedar tak sedar, 2012 dah kite tinggalkan..masa tu tak akan berulang dan tak akan pernah kembali.. On your new year..just do whatever u wanna do that it's good for you..masa yang lepas jangan dikenang..tapi dijadikan pengajaran..masa yang lepas tu..walau macammana pon..tetap takkan kembali.. so..sekarang untuk semangat new year,aku harap aku lebih berjaya dari tahun2 sebelumnya.. and aku harap aku akan berbahagia smp bile2... dream list aku dah makin bertambah..:) hopefully semua dream list aku akan di tick dengan selancar mungkin. erm pada yg merasai kehilangan untuk tahun ni.. aku betul2 ucapkan takziah.. xspecially bestfriend aku kehilangan mak dia.. actually pangkat mak sdare aku.. mana aku tak terkejut.. masa cuti tanam anngur.. boleh kata setiap hari mkn masakan mak dia.. gelak ketawa... buat lawak.. tapi Allah lebih sygkan dia.. aku tau bestfriend aku kuat.. insyaallah.. 
lastly ini quotes yang aku suka for this new year... 
"hidup seperti ini..kita melewati jalan ini hanya sekali..kita menyusuri sungai ini hanya sekali..kita melalui taman ini hanya sekali..kadangkala kite tiada kesempatan utk melewati jalan itu untuk kedua kali..kadangkala kite tiada punya waktu untuk menyusuri sungai itu lagi..kadangkala detik untuk kite terlalu singkat untuk melalui taman itu kembali..maka..selagi kita masih dijalan itu..selagi kite berada didalam sungai itu..selagi kita berjalan ditaman itu..sekiranya kita ada peluang untuk mengembirakan mana2 hati yang kita sayang..maka..gembirakanlah mereka selagi peluang itu masih tersisa.."





the 2013 of me..
still far from perfect:(


2013
wink wink..

happy new year readers..


Thankf for reading this
love.live.laugh

No comments: