Saturday 6 August 2011

Kami yang CERIA

         
Aku heppy bile kwn2 aku ni heppykan aku...diorang buat aku ketawa... budak 3 org ni aku anggap cam adik aku sendirik...aku kan takdek adik,,hik3,,,name bdk 3 org ni adalah SUHAILA BEE, FARAH WAHEDA dan FARAHIN.. mmg nkl nk mampuss..hihi...papepun..aku hppy ngn diorg even kdg2 hati aku sedih,,Kami ber 4 sgt2 la tabah harungi segala suka duke kt negeri org ni... even kuarge kami jauh kami tetap kuat..hik3..mcm2 dah kami lalui...tp kami tetap kuat..kami ni mmg nkal..mcm puake nakal nye..kami ter sgt lah enjoy dgn life kami sbg student nurse,,








Pape pun..aku nk ucpkan terima kseh la byk2 kt dak 3 org yg sengal ubi ni..sbb hari2 ade je ragam diorg yg buat aku ketawe..terhibur hati aku..aku syg mereka...tp t kat kolej mesti kami dah takkn rapat camni lg,,,sbb dah ade colleagues masing2..tapi aku yakin yg kami tetap akan berkwn smpi bile..love u all la bebeh..muahh..
love.live.laugh

No comments: