Friday 30 December 2011

2012..be my awesome year,please..=)













okay...tahun 2011 dah nak habis...2012 dah nak muncul.. sedih tu mmg la sedih...pada aku banyak kenangan aku kat tahun 2011...terlalu byk.. semua kenangan manis or pahit aku kat tahun 2011 aku akan simpan ketat2 dlm ati aku.. ape yg buruk aku jadikan tauladan n ape yg baik aku akan jadikan petunjuk utk hidup aku..aku harap tahun 2012 bagi makna yg mendalam tuk hidup aku..hmm,byk yg aku niat utk tahun ni...papepun aku kena kuatkan hati tuk laksanakan nya.. yg paling aku harapkan utk tahun 2012 yg akn mncul tak lame je lg ni..aku hope aku lulus LJM dgn jayanye..amin..aku dah taknk maen2 lg..aku nak study btl2...aku taknk malas lg dah.. Ya Allah..kuatkan semangat aku..amin.. pape pun.hepi new year semua..hope all ur dream come true..=)

love.live.laugh

No comments: